duminică, 16 februarie 2014

14 Februarie-La Multi Ani!

Astăzi este o zi specială,nu pentru faptul că sărbătorim Valentine's Day,ci pentru faptul că astăzi o persoană foarte importantă pentru mine împlineşte în această zi o frumoasă vârstă.Este vorba de bunicuța mea dragă.
Se spune că bunicii revarsă asupra copiilor și dragostea pentru copii lor,iar eu pot confirma acest lucru.Am simţit dragostea bunicii în fiecare zi,în fiecare oră,în fiecare secundă;iar pe langă dragostea ce mi-o oferea îmi oferea și toată protecția ei.
Este persoana căreia îi spuneam și  încă îi spun tot,este ''complicea mea'' atunci cînd greşesc.Este cea care mă liniștește și care face de fiecare dată să dispară orice supărare și orice durere.
Îţi mulțumesc mamaie că de fiecare dată mă asculţi când am nevoie să vorbesc cu cineva,că mă laşi să pun capul în poala ta și să pui mâna acolo unde doare,imediat având impresia că toată durerea trece imediat,printr-o simplă atingere.!Îţi mulțumesc pentru tot!
Îţi mulțumesc că eşti bunicuța mea scumpă și dragă!La mulţi,mulţi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu